اهای مخاطب خاص قدیم خوب بخون . . .
زندگی دوست داشتن داشتنی ها نیست داشتن دوست داشتنی هاست

آهای مخاطب خاص قدیم خوب بخون:

به سلامتی خودم که بخاطر تو قید بهتر از تو رو زدم

به سالمتی خودم که بخاطرت خواستم تک پر باشم آما پری نذاشتی واسه پریدنم.

به سلامتی خودم که اگه دروغی هم گفتم بخاطر ترس از دست دادنت بود

به سلامتی خودم که در مورد احساسم دروغ نگفتم

به سلامتی خودم که خیلی از همون کسایی که مثل چشمت بهشون اعتماد داری

بهم نخ دادن و خواستن باهام باشن ولی چون واقعا دوست داشتم به خودم اجازه ندادم حتی بهشون فکر کنم

به سلامتی خودم که با وجود اینکه کامل نبودم ولی مطمئنم هیچس اندازه من به دردت نمیخورد

به سلامتی خودم که چیزایی در موردت شنیدم که خیلی تحملش سخت بود

ولی نزاشتم تو روحتم باخبر شه

به سلامتی خودم که میتونستم ازت انتقام بگیرم ولی نگرفتم

به سلامتی خودم که مطمئنم برمیگردی و دلت هنوز بامنه ولی

با وجود اینکه هنوزم یه کم دوست دارم ولی دیگه نگاهتم نمیکنم...

بعداز تو سایز دلم دیگه با کسی جور نشد میدونم تو هم مثل منی.

ولی مطمئن باش اگه تا اخر هم تنها بمونی دیگه چشمامو بهت حتی قرض نمیدم.



نظرات شما عزیزان:

رومینـــــــــا
ساعت22:44---11 مهر 1393
عـــــــــــــــــــــــــــــ الی بود..خیلی خوشمل بود..ب منم سربزنین خوشحال میشم..ممنون

مانيا
ساعت7:13---4 مهر 1393
عالي بود مرسي عزيزم

zhaleh
ساعت19:37---11 شهريور 1393
amir manzooret ki booooooood?

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
خاص , تنهاییی , زندگی , , , نفرت ,
+تاریخ دو شنبه 10 شهريور 1393ساعت 21:31 نویسنده امیر |

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');